Summer, summer, summer














© Bilderna är från Maj 2011, det känns som att det var jättelängesen! Men det är väl för att så mycket annat har hänt.. Fast jag minns den där dagen som att det vore igår men ändå känns det som att det var längesen.. Vi bor ju tex inte med Ivan, August och Jenni längre så det är väl därför.

Nej usch nu låter det här lite som värsta deprimerade inlägget men det är inte alls så jag försöker få det, verkligen inte! Men aja, just nu sitter jag och kollar på Vänner med ena brorsan (det är han ni ser på bilderna) och ska kanske ta en chokladbit så ni får ha det bäst, hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Julia Östberg

Sv: Tack så mycket!

jätte fina bilder! kram :)

2012-01-15 @ 20:48:20
URL: http://juliaostberg.blogg.se/
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Härliga bilder det där!

2012-01-15 @ 21:18:58
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0