5:e januari 2012

Heej!

Sorry att jag inte bloggade igår, hade annat kul för mig! :) Jag var med Vicci igår och vi åkte in till Täby C och där åt vi, pratade om det vi behövde ta ikapp med varandra :p, gick runt lite i affärer, köpte myyyycket god glass också skämde jag ut mig inne på Hollister eller ah jag lät väldigt dryg mot en som jobbade där.
För när jag gick ut från provrummet så skulle jag ge kläderna jag hade provat och då frågade han mig "gick det bra?" men jag trodde han frågade "ska du ha?" så jag lyfte på ögonbrynen (haha det här låter ju inte lagom töntigt!) och ba "nnnej!" skiiiiitdrygt! Så himla pinsamt när jag sen förstod att han inte alls frågat om jag skulle ha! Han bara kollade på mig och garvade lite precis som om jag vore en dryg unge. Aja jag kommer aldrig mer gå in där typ...

Men det var iaf jättekul annars hehe! :) Idag ska jag vara med Vicci och Karro :D Men jag känner att ingen kommer orka läsa det här nu så jag tar och avrundar här ;) Hej då, hörs sen! // sOphia

Det här inlägget skulle ha kommit upp 10.15! Med bild.

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Du skriver ju att du kollar på Vänner i varje inlägg!

Det e bra det!! :D

2012-01-06 @ 13:41:27
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 15:23:53
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0