Wehååå!

Hej! Nu är jag äntligen hemma, freedom! Nä men jag har massa läxor och sånt som jag snart ska ta tag i och sen ska jag egentligen åka iväg och spela trummor men jag har så himla mycket läxor till imorrn och på onsdag plus att jag måste packa ihop mina saker till mamma så jag skippar trummorna idag. Om ni nu undrar hehe.

Men iaf, skolan var rätt skön idag och jag fick gummisnoddar av Vicci, wehååå! Men det var faktiskt jättesnällt av Vicci och jättebehövligt av mig för mina är slut eller jag har slarvat bort en påse så mamma skulle mailat tandläkarn' och bett dem skicka en ny men det behövs ju inte nu! Superbra! ;D Men aja, här får ni en färsk bild från ifånen som inte går att rotera i datorn btw, hörs sen! :) // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0