1:a mars 2012, dags att skaka roompaaa idag!


Hej! :D


Igår var det jättekul på träningen verkligen fast vi var bara 3 97or där men sen kom några 95/96or så det var jättekul! Och ni ba "K". Heheh men iaf, snart kommer Sven-Åke hit och hämtar mig och brorsorna för att vi ska åka iväg till Tekniska Museet och sen ska vi åka därifrån för att skaka rompaaa tillsammans med Jean Banan. Eller okej inte riktigt va, vi ska åka iväg till Täby C och se på hans film :P Undrar om den är bra eller jättedålig. Jag gissar på nåt mittemellan..
Men ni får ha det så toppenbra idag också hörs vi säkert sen på nån mobilblogg (och nu kan man kommentera dem!) så hej då så länge! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Amanda

Kan inte du fota dina strumpor lite mer som du har gjort den senaste tiden? Det är kul och se vad andra har på fötterna :)

2012-03-01 @ 10:58:01
Postat av: Mli

Fin bild! :)

2012-03-01 @ 15:54:06
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0