Lite beroende kanske ;)


Hej och godnatt! Nä jag skojja bara men jag ska iaf sova nu så det här blir lixom ett godnattinlägg ;)
Jag har försökt kolla på det senaste avsnittet av Elsas värld fast problemet är bara att det inte har kommit ut än. Det ska komma ut på torsdagar kl 18 (japp jag har stenkoll) men det har inte gjort det!!
Och jag typ lackar sönder för jag äääälskar Elsas värld! Det måste komma ut.. Jag kommenterade till och med på Ellen Bergströms blogg (alltså hon som spelar Elsa) och frågade om det blivit något fel eller nåt sånt haha :P Lite beroende av hennes serie kanske..

Aja, imorrn ska jag och Emil åka till Östermalms IP och åka skridskor tillsammans med Sven-Åke så det ska bli jättekul! Men vi blir nog inte borta länge så jag får se om jag hittar på nåt annat kul sen :)
Men nu ska jag sova, är jättetrött så godnatt hörni! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 500-600 läsare! Klicka på länken för att veta mer :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/march/dagens-blogg-1-mars-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

2012-03-02 @ 00:02:22
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt fin bild det där, underbar färg!

2012-03-02 @ 17:10:36
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0