13:e mars 2012, lyckorus! :D


Heeej!
Jag är typ helt överlycklig just nu för vet ni vad? Jag var nyss hos tandläkaren och spände tandställningen och det gör inte ont, även fast jag inte tagit någon alvedon! :D Och för det andra så ska jag till tandläkaren igen om två veckor för att *domdomdomdoom* TA BORT TANDSTÄLLNINGEN!!!! :DD
Så hiiiiiiiiimla glad är jag! Fast fast fast, det är inte helt säkert än men förmodligen, vi får se hur mina tänder ser ut då men jag ska fortfarande ha något på tänderna, tandläkaren kommer att sätta dit en genomskinlig grej istället, så att inte tänderna dras tillbaks. Men jag är sååå glad! För den där genomskinliga grejen syns knappt! :D Åååh lyckorus! SÅ. HIMLA. GLAD!
Egentligen skulle jag ta ut den nu i sommar men jaa nu blir det om två veckor istället! :D


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Kuul! :D

2012-03-14 @ 16:47:37
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0