livet flyter på en badmadrass..


Åh vad härligt det var nyss när jag badade, älskar det! Brukar lägga mig under vattnet och fantisera om typ allt! Så himla härligt, den här gången var det bara en person jag tänkte på, hahahahah vad töntigt det där låter men det var typ så så jag är bara ärlig! xD Lyssnade på massa musik till det och innan hade jag ätit hemmagjorda pannkakor, livet flyter på en badmadrass. Hehehihohe.

Men aja, nyss såg jag på Elsas värld och det här avsnittet var så himla bra! Det bästa hittils tycker jag, men på Ellens blogg (som Elsa heter irl) skrev hon att ikväll var det det sista avsnittet så det är jättesorgligt.. Men hoppas det kommer en ny säsong snart! :D

Nu ska jag göra en bildläxa och se på tv med mamma, och juste vet ni? Sallys före detta matte är med i Biggest Loser Sverige, Linda heter hon. Det går riktigt bra för henne och jag hejar på henne! :D Go Linda!
Men jaooo vi hörs sen bah jaoo daah! Skojja. //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Svea

Vill du vara med i helgens blogg? http://maviedesvea.blogg.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment LYCKA TILL!

2012-03-17 @ 11:47:02
URL: http://maviedesvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0