20: mars 2012, praovecka!


(haha tuff brud med nya solbrillor! ;P)
Heeeej!
Alltså min uppdatering är ju så himla bra! Tycker ni inte det? Nä jag skojja bara men jag vet att den är dålig men jag har bara inte haft tid/orkat blogga så det är därför.. Men nu ska det bli ändring på det! Den här veckan har jag börjat praoa och det är faktiskt kul tycker jag, jag står och fyller på mat, hackar grönsaker, serverar, dukar av, torkar borden, håller på med en kycklingmaskin och jaa lite såna saker helt enkelt.. Det är ju inte såhär jäääättekul att jag inte ens vill gå hem men det kunde vart värre så jag ska inte klaga.

Ikväll är det träning! Taggaa! Jag, Becka och Emelie lunchade idag (haha) på Subway's tillsammans och det var mycket trevligt! Karro han komma förbi en sväng hon med och det var också trevligt ;) Imorgon ska vi kanske träffa Jedward, hoppas hoppas hoppas!! Efter praoen köpte jag en smoothie och sen åkte jag, Becka och Emelie hem tillsammans, och ni ba: Frågade vi? Haha vi hörs sen! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0