4:e mars 2012


Hej och "gomorron"!


Har ni kollat på Vasaloppet? Det har iaf jag gjort, så himla bra att en svensk vann! :D Egentligen är jag inte så insatt men imorse satt jag och alla andra i soffan och trodde att Jörgen Auker skulle vinna fast nix det gjorde han inte! Haha gud vad tråkig jag är nu.

Idag måste jag måla färdigt en bild som ska vara inne imorgon när skolan börjar, jag är inte så taggad kan man säga fast det är ändå rätt så skönt för vi ska bara gå i skolan i två veckor och sen ska vi ut och praoa och det ska bli superkul! Sen är det typ bara en vecka kvar till påsklovet så det är väldigt najs! :) Tummen upp!
Men nu ska jag lägga ut några bilder så hej då så länge! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0