7:e maj 2012




©
Två bilder från Kungsträdgården! Idag är det måndag igen, ganska skönt faktiskt, då tar man ju iaf tag i saker när det är skola. Annars när man är hemma på helgen så orkar iaf jag oftast inte göra nåt som har med skola att göra så på vardagar får jag saker gjort! :) Måste göra en SO grej som ska in på onsdag..
Ikväll har jag träning och efter det ska väl mamma och jag åka och hämta alla saker hos pappa och ja lite sånt. Men aja nu måste jag borsta tänderna också ska jag inviga mina röda converse idag, äntligen! :D Ha en toppendag! //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: maja - fotogeniquee

Åh vad fint, jag vill också se kungsträdgården när körsbärsblommorna blommar.



sv: Jag heter Comme-ci-comme-ca på flickr :)

2012-05-07 @ 15:42:59
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: Frida - FOTO

Fina bilder! :) Kolla gärna in mitt senaste inlägg och kommentera din favorit :)

2012-05-07 @ 17:02:39
URL: http://fridafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0