Nu byter jag blogg! :) www.byfiia.blogg.se


Hej!
Det var ju ett tag sen jag bloggade här och det är för att jag har funderat länge på att byta blogg och det ska jag göra nu också. Jag har faktiskt redan skrivit ett inlägg på den, anledningen till att jag vill byta är för att jag har haft den här ganska länge nu och inläggen från när jag typ gick i 6an eller 7an eller nåt är jättekonstiga haha, men det är också väldigt roligt att läsa tillbaks i tiden! ;) Jag ska nog börja ladda upp lite mer bilder på den nya bloggen :)

Och om ni undrar över något tips så tänker jag svara på det också! Och ibland kanske tipsa om lite photoshoptips på egen hand :) Jag tycker iaf att det ska bli väldigt kul! Men sen när nian börjar så tror jag inte att jag kommer ha tid att blogga alls men det lär jag väl märka då.

Men det känns också typ "sorgligt" att inte blogga på den här bloggen mer men jag vill byta ändå.. Jag kanske slänger in nåt inlägg på den här bloggen nån gång också! :D Jag tänker inte hålla på och "tacka för den här tiden på denna blogg" för då kommer jag typ börja grina haha xD Utan jag säger bara att ni som läser min blogg är heeeeelt grymma och jättegoa! Tack tack tack för alla era fina kommentarer och sånt där! Och tack tack tack för att ni läst min blogg! :D <3333 

Jag hoppas att ni kommer att läsa den här lika mycket: www.byfiia.blogg.se //sOphia :)

Hahahaha jag bläddrade längst bak i arkivet och hittade de här bilderna:











Och nu ser jag ut såhär:




Hahaha hittade även några gamla designer som jag haft:






Hahahaha åh, blir nästan tårögd haha.. Aja tiden har vart härlig! xD Hej då! //sOphia :D
Ni får gärna läsa min nya blogg: www.byfiia.blogg.se

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mikael

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

2013-01-03 @ 22:14:49
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0