Sometimes we expect more from others beacause we would be willing to do that much for them.




©
Åt nyss suuuupergott och är nu suuuuupermätt, typ paltmätt som mamma sa..? Haha, nu ska jag se på en film med mormor och mamma fast först ska jag leta efter en guldring som mormor har tappat..! :o Hörs kanske sen, ha det bra! //sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofiaw

Hej! :D gud asså jag minns inte! men sök på google typ "centrera texten i menyn på blogg.se" jag sökte runt lite så du lär nog säkert hitta de du med! Taack :DD

2012-05-17 @ 12:30:02
URL: http://westinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0