6:e maj 2012








Så himla galet snygg!!


©
några bilder från Kungsträdgården när jag, Fia, Becka och Karro var där, så himla härligt för jag gick runt i shorts!
Hej! Känner att det var ett bra tag sen jag bloggade! Eller jag har ju bara slängt in några enstaka inlägg lite då och då så det räknas inte ;) Ska försöka bättra mig! Under tiden jag vart borta har jag gjort ganska mycket faktiskt, i tisdags var jag hemma hos Karro med Elin och Vicci och solade, åt fruktsallad och Ballerina kladdkaka och fotade såklart! Så himla naaajs! :)

Sen har jag ju gjort massa andra saker men orkar inte rabbla upp hela mitt liv typ haha :p I fredags skulle jag egentligen gått på LMFAO men så blev det inte, hörde att det var sjukt mycket folk! Tur att jag stannade hemma, är som en pensionär när det gäller konserter, vill ha sittplatser och om jag inte får det vill jag helst stå längst bak eller längst fram så man slipper trängas och ibland när jag blir uttråkad vill jag kunna gå därifrån och gå på toa typ hahah xD Men jag visar lite mer bilder snart! Hörs! :) //sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0