12:e maj 2012


Heeeej! :D
Det var ju ett tag sen jag bloggade som vanligt! Men nu tror jag att jag är tillbaka på rätt spår=Back on track! (enligt google översätt) ;) Igår spelade jag match mot Vallentuna och vi ledde över dem nästan hela tiden förutom i slutet då det var 3-3 och så blev slutresultatet också.. Men vi förlorade ju inte som tur var! :)

Idag har jag inte gjort någonting, verkligen ingenting. Bara gått runt här i huset, ätit lunch och suttit vid datorn, fast det har ju också vart skönt men det är bara så himla tråkigt.. Egentligen skulle jag ut och springa men varje gång jag tagit på mig skorna (har gjort det 3 gånger idag) så har det börjat ösregna så jag har väntat ut det några gånger men då börjar det bara igen ! Jobbiga lägen :p Nu är mormor här så vi ska äta om ett tag! :)
Åh jag vill att vädret ska vara som på bilden ovanför.. Det var ju så för bara typ 1½ vecka sen.. Aja det kommer väl snart hoppas jag! :) Hörs! //sOphia

Update: Har en ny design förresten! Fast saker ska ändras i menyn :) Vad tycks?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0