Svar på kommentar :)

Lisa om Udda skor...:
hej, jag ska få tandställning 1 mars, räls både uppe och nere. hur va det när du fick din ? Hur känndes det ? ;)

Hej Lisa jag såg din kommentar om att du ska få tandställning som jag har och när dom sätter dit den så får man ha en grej i munnen som lixom töjjer ut den så att man gör värsta grimarsen och det känns inte så jätteskönt men det gör inte ont heller. Sen när dom sätter dit själva tandställningen så är det inte så obehagligt, bara när dom ska suga ut bakterier med en sånt där sugrör hehe, det ilar ganska mycket då men annars är det ingen fara alls när dom sätter dit den men sen typ nån timme efter då gör det ont och då får du typ börja knarka alvedon ;P
Nejmen du blir väldigt öm då och jag hade ont i 3/4 dar men folk säger att det gör jätteont när man sätter dit den (till mig iaf) men det gör det inte, bara liite :) Det är sen du får ont men jag kunde iaf äta pasta men inte bröd och sånt....
nu fick jag iofs bara över men jag ska få under sen så ja, nu vet du iaf hur jag kände men det är nog olika hos varje person ;)
Men man får tänka på att man får snyggast tänder i hela Sverige sen ;P

Är det Lisa från 4-5a:n? :)


Oj min övertand syns på den här bilden men aja, när jag fick tandställningen och kom ut från rummet och hade klätt på mig alla ytterkläder så kollade jag mig i deras spegel ett tag, sen började jag gråta och sa till pappa att jag var jätteful iden men då tröstade han mig, det hjälpte liite men inte så jättemycket men man vänjer sig, du blir ju snyggast sen! :D

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

SV: Haha, nej, det var inte på en auktion när dom slår med klubba xD Det var bara på Tradera, hähä ;)

2011-01-27 @ 20:49:57
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: lisa

hehe yes det e lisa från 4-5:an jag e sjukt nervös x) hur länge ska du ha tandställningen ? :) Jag måste tyvärr dra ut 4 tänder innan jag får min "/

2011-01-27 @ 22:08:23
URL: http://cagetown.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv; ja jag har beställt en Nikon D3100 :)



En liten kuriosafråga bara; anser du att du påverkas av idealen som media lyfter fram?

2011-01-27 @ 22:36:25
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0