Udda skor...








ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site




Nej nu måste jag verkligen göra matteläxan och engelskan, har nyss gjort pannkakor och käkat dom, snart blir det soppa haha vi tar efterrätten först.. nej men soppan tog sån tid.


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Lisa

hej, jag ska få tandställning 1 mars, räls både uppe och nere. hur va det när du fick din ? Hur känndes det ? ;)

2011-01-27 @ 18:43:57
Postat av: Mikaela Svarfvar

Riktigt läskiga skor!!

2011-01-27 @ 19:36:14
URL: http://mikaelasvarfvar.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: tack! jag använder mig oftast av stativ ja :)

Dem skorna längst ner har jag faktiskt sätt på riktigt !

2011-01-27 @ 20:17:50
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0