Haha Ida! :D

idaaaaaaa om Bilder::
bruna hästen på bild nr 6 heter fridolin, den ljusa är picco
på bild 7 är det tintin :D

gulliga bilder, glöm inte kameran imorron! :D

Vad kul att du kan se vilka det är sådär bara genom att kolla på bild! Jag ba "shit! kan hon dom utantill?!" Jag skulle aldrig lära mig det...
och jag ska inte glömma kameran imorrn fast jag känner på mig att jag kommer det ändå ^^


Oj suddig bild men aja!

Juste vet ni? I lördags när jag kom hem från stan så gick jag förbi Emils rum där han och hans kompisar satt och då sa en av dom
"Oj! Du är väldigt kort för din ålder Sophia.."
jag "njaa okej hehe"

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0