Bilder:

Var ju ute och gick med Jenni och Ivan förut, vi gick värsta långa promenaden till det nya stallet och jag hann ta lite bilder på vägen dit, här är dom:











Ja dom här bilderna är bara några av dom som jag tog men vad tycker ni om dom? Skulle bli på toppehumör om ni bara slängde in en kommentar om dom! :)
Snart ska jag käka ungspannkaka, mm! Hej då så länge! // sOphia

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: idaaaaaaa

bruna hästen på bild nr 6 heter fridolin, den ljusa är picco

på bild 7 är det tintin :D



gulliga bilder, glöm inte kameran imorron! :D

2011-03-14 @ 19:03:49
Postat av: FiaÖ

Åhh vilka sötisar :D du får så fin färg på bilderna. jag tror jag red den där vita hästen i måndags!! Ses på fotovandringen :)

2011-03-14 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0