Äcklig gubbe i stan!

Tjabba tjena!

För exakt 50 minuter sen kom jag hem från stan, jag har varit där idag med Rebecka och Sofia och det var riktigt kul! Jag är astrött nu men det blir man efter man traskat runt i typ hela stan känns det som, jag fyndade 5 grejer som jag är väldigt nöjd över men bilder på det kommer läggas ut lite senare ikväll :)

I stan så träffade vi 3 personer som både jobbar och går i skolan så det var lite lustigt hehe, när vi skulle åka hem så såg vi Johan Palm som stod och gosa med hans tjej på ett tåg bredvid oss så vi tänkte skrika "Johan!" men det gjorde vi inte för då skulle väl tjejen blivit förbannad haha :P

När vi skulle hoppa på vårt tåg så råkade Rebecka gå in i en man så hon ba "Oj förlåt" och då lutade han sig fram och ville typ krama henne för han tog fram händerna mot henne och typ bara storlog och jag tyckte han var asläskig så jag gick iväg en bit xD Sen stod vi och prata om hur äcklig han var :D

Juste vi käkade lite på Friday's eller käka å käka, vi tog varma nachochips med guaccamole (stavning?) och någon annan dippsås och en varsin svindyr oreomilkshake, det var riktigt gott! :)
Här kommer lite bilder från idag:


Vi väntade på tåget


Haha bra bild asså :)


Haha en mongo bild på mig!


Jag och Fia inne på ZARA, vi väntade på Becka.


Mmm!


Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D


Haha xD det ser ut som att Rebecka ler xD!


Schnyggt!


Jag fick testa Rebeckas mössa som hon har suttit säkerhetsnålar på hehe! :)


Haha xD :D

Nu ska jag gå ner till pappa, Jenny och Ivan för vi ska käka mat :)

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sara - mamma till Nova

har du hund? så kolla gärna in min hundtävling! :)

Hoppas du får en bra kväll. :)

2010-08-28 @ 19:45:33
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0