Hantverkare på julafton?

Hejsan!

Har ni sett att jag har fått en ny design? :) Jag är riktigt stolt över den men jag sitter och funderar på om jag ska behålla ramen eller inte fast jo jag tror nog jag behåller den! Idag slutade vi tidigt så det var soft och efter skolan så gick jag hem och på vägen hem så pratade jag med mamma med ett headset som jag hittade hemma förut och det suger! Mamma ba va? Hela tiden så till slut när jag bråkat färdigt med det himla headsetet så drog jag ut det, haha men mitt förra var värre för var 3:dje minut så knäppte dom där öronplopparna till så man fick värsta stöten i öronen så en gång när jag gick till skolan och lyssnade på musik i dom så sa jag aj minst 3 gånger xD Dom som hörde mig borde tyckt att jag är en himla random unge men juste det är jag ju också ;P
Vad har ni gjort idag?

Egentligen så skulle jag inte kunnat blogga nu för att det är några hantverkare som jobbar hos oss på dagen och idag skulle dom ha målat och slipat golvet här uppe men nix det har dom inte gjort så man kan fortfarande gå in på rummen men imorgon så måste dom faktiskt göra det tycker jag för vi kan ju inte ha hantverkare här på julafton, haha vi såhär sitter vid matbordet och ba "god jul" till släktingarna så hör man hantverkarna här uppifrån ropa: (med dålig svenska): God jul! :D Nej så får det inte bli :bigeyes:

Aja nu ska jag inte blogga sönder men imorgon troor jag inte att jag kan blogga för ja.. det jag skrev ovanför men jag kanske gör nåt inställt inlägg. Snart ska jag gå upp till Jenny och äta och sova där för pappa ska spela ikväll och kommer hem väldigt sent då, längtar tills imorgon då det bara är 9 dagar kvar tills jag får göra en smoothie! (nä jag bara skojja! Ni vet vad jag längtar till) usch vad random jag é!


Sådär såg jag ut igår...


Jag var med Rebecka och vi pratade om allt från topp till tå, juste vet ni att igår så fick vi tomtegröt, jag åt tills jag ville spy, lussekatter och en pepparkaka men jag åt inte min lussekatt och halva pepparkakan för lussekatten var proppfull med russin!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Haha, AJ! xD

2010-12-14 @ 18:14:01
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0