Dan före dopparedan

Hej hej!

Idag har jag bara varit hemma och fixat mycket saker, jag var ute med Sally med Sofia också och det var jättekul för Bosse stack in till alla hus! :D Vi ba: Bosse kom då, kom då men han bara gick där på frambenen och pinka xD, det var kul! Sen gick jag hem och gjorde dom sista julklapparna (skönt) och sen så har jag hållt på och slått in dom och sen så har Sebastian (Mickes son) varit här för han fyller 21 år och då fixade han photoshop cs3 till mig som fortfarande inte är helt färdigt men om 3 timmar ja då smäller det för då är det färdigt :) Han fixade också så att jag kan ta bilder med min webbkamera och en till grej, tack tack tack!

Jag åt hemlagad tomtegröt för en stund sen och den var asgod :cool: Vad har ni gjort idag?

Åååh vad jag längtar tills imorgon! Juste jag och pappa ska faktiskt göra köttbullar ikväll.... det kommer nog bli väldigt sent men aja här har ni lite bilder:











:D


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0