9 November....

Hej!

Jag är jätte bekymmrad (hah det låter vuxet att säga det xP) för det är en grej som inte funkar, jag gör saker i photoshop men det går typ inte att ladda upp dom här på bloggen, aja idag var det en najs dag i skolan för jag hade bara 2 lektioner! :D Jag var hos tandläkarrn med mamma idag, det var i Täby C och dom sa att jag kommer få tandställning den 9 November så ja så är det men iaf efter vi vart hos tandläkarrn så åt vi mat på en liten resturang som ligger på andra våningen, jag tror den heter Sushi Nara men jag tog thaimat istället :)

När jag kom till skolan berättade jag den där saken för alla kompisar och ni kommer få reda på det snart :)
Aja nu ska jag gå ner och göra mellanmål så hej då! // sOphia


Haha jag och mina cp skor som jag hade igår på idrotten :P


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0