Jag är såå glad!

Heeeeeej!

Vet ni? Jag är så himla glad just nu för jag har för ungefär 5 sekunder sen fått reda på en grej som kommer bli så himla kul men jag ska nog inte berätta det nu (har ingen annledning till varför) men imorgon kanske ni får reda på det :D Åh vad jag är glad men nu ska jag hålla käften för annars är jag bara dryg men jag är såå himla glad!
Idag var det en helt vanlig dag i skolan förutom att Sofia, Emelie och Karro är sjuka :( Krya på er allihopa!

Jag och Vicci, Rebecka och Johanna satt på A-tid men efter ett tag gick Rebecka och Johanna så jag och Vicci satt till 16.00 så nu har vi gjort lite läxor, wohoo :) Imorrn ska jag till tandläkarn och typ prova en tandställning som jag kommer få sen så det är lite spännande tycker jag fast jag vill inte ha tandställning.... :bigeyes:

Aja nu ska jag börja packa ihop mina saker som jag ska ha med till pappa och sen gå till pappa och sen efter maten så ska jag få skjuts hit och hämta sakerna jag packat ihop för det är för många saker att bära på, aja jag skriver mera sen om jag hinner, hej då så länge! // sOphia


Haha en riktig fail bild på mig och Sally, den är suddig plus att Sally kollar in i kameran precis när den tar xD :D

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Haha, bilden var ju söt! :D Jag kommer nog till skolan imorgon. Hoppas, hoppas! Vad är su så glad över!!?!?!? :O Vill veta! :]

2010-09-06 @ 17:10:01
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: s o i n i n e n

sv: De är helt okej, sj ?=)

Tack!

2010-09-06 @ 17:11:03
URL: http://soininensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0