Lat man kan va'

Hej hej

Just nu går det segt för mig här, jag ska öva lite på NO läxan vi har tills imorrn men jag orkar liksom inte gå till väskan, böja mig ner och ta boken, lat man kan va'... men aja idag har jag börjat blogga igen, yippie eller? :)
Jag tänker börja med en ny kategori sen kanske imorgon men aja nu ska jag käka lite mango (i lööv) samtidigt som jag lite senare ska kolla på alla svenska fetton som "tränar" och visas på tvn, gissa vilket program?
Jag skriver lite senare igen fast då blire inte så mycket skriv utan bilder på roliga prylar, tjoba! // sOphia


Pallar ej vända men vänd på dig själv istället vetja!

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0