R2D2, H2K2 :)

Alla här måste veta vem R2D2 är för det gör ni ju men H2K2 är en helt ny lustig uppfinning!
Det är nämligen Hello Kitty xD Det är en man som heter Joseph Senior som har skapat den, det är väl bara en kul grej eller jag vet faktiskt inte om det kanske kommer bli en känd film pryl eller om det kanske blir en robot som kan städa alla barns rum, det vore väl bra? :)



Vad tycker du om H2K2? :P

 



Han den där snubben ser ut att vara kort men det är R2D2 som är jättestor, det är meningen att en "fullvuxen" person ska styra den, jag skulle vilja testa :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0