Sand hotell

Hola!

Just nu är jag jättetrött så jag kommer inte skriva mycket mer än att imorrn har jag lite sovmorgon för jag ska till tandläkaren och testa en tandställning som sagt, fast jag kommer inte få den imorrn utan det blir lite senare.
Jag har precis sett vem som vann "Gissa Kändis" grejen så nu ska jag länka till vinnaren och säga grattis :), ni kanske undrar vem det är men det får ni veta snart så checka in snaart :)





Tänk om det är såhär vi kommer bo i *******, imorrn får ni reda på vad jag menar, ciao bella!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Maria Holmkvist Biles

Sandhotell verkar iaf mycket bättre är ISHOTELL:-). Jag anar din hemlighet!! Såg i din blogg att du tagit skolfoto. Kan inte jag få?

Kraaaam gudmorsan M

2010-09-06 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0