Skaffa ett liv!



Har varit nere och kollap på Top model 5 haha och Family guy, det är mitt liv det hehe nä då jag har faktiskt ett asbra liv! Nu är jag inne och surfar lite här och jag lyssnar på en av världens bästa låtar åh vad jag älskar den! Det är "All I want for christmas is you" av Måns och Agnes, haha xD jag vet att ni tycker jag är töntig nu men men.. :P den är såå himla bra att jag måste ladda ner den till datorn, fast jag gör det på ett lagligt sätt faktiskt så det är väl bra?

Aja det här inlägget ska inte handla om vad jag lyssnar på utan om att jag tycker att det är alldeles för få av alla kompisar som har bloggar (det där blev konstigt, aja) så skaffa en blogg alltså ett liv, jag menade inte det där som jag strök så ni vet :P Öh jag har inget att skriva och det stör jag mig på, juste sen blire "Gissa kändis"


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: E M A . W O R L D

härligtr:Dq

2010-09-07 @ 17:29:28
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jo det är bra, självdå?:)

2010-09-08 @ 14:42:41
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0