17:e april 2011


(igår när Sally bada)

Hej! Igår kväll så var Sofia, Becka och Kimsy här och det var jättekul! Vi var på torget och spottade haha (bara vi som fattar) också försökte vi klättra lite hehe också käkade vi JÄTTEgod paj! Jag älskar paj så det satt suuperbra i magen!
Vi var också ute och hoppade på studsmattan och kollade in Kissies nya design, jag gillar den fast hon är ju sämst utklippt btw vi snackade och kollade in lite folk på facebook ;p och på några bloggar och sen stack vi hem till Fia och skulle se Red Riding Hood men det krånglade så vi snacka och tog bilder istället. Eller jag tog bilder även fast Becka och Fia inte ville men aa! :) Det var iaf jättekul!

Snart ska jag cykla till pappa för sen ska vi kanske till IKEA och kolla på några sängar och lite hyllor till mitt nya rum! :)
Dagens kommer upp snart, skriver senare! // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0