Dagens:

Såhär ser jag ut idag då! Och sånivet så är den sista bilden driv, men det hoppas jag att ni redan fattat :D
Nu ska jag äta lite paj och sen ska jag cykla iväg till pappa, hittade shortsen i garderoben så jag ba "åh dom måste jag testa!" men jag märkte varför dom legat i garderoben, dom är Väldigt stora men jag drog åt dom med skärpet och hoppas att det inte ser för konstigt ut.
Aja nu ska jag käka paj, ha en superdag! :)
// sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Snygg outfit! :D

Vet du vart shortsen kmr ifrån?? De var snygga!

2011-04-17 @ 13:48:19
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0