4:e augusti 2011, smidig som en elefant på två ben är jag!

Hej och gomorron alla sömntutor som nyss vaknade!

Hoppas ni har sovit gott för det har jag :) Igår när jag precis skulle gå och lägga mig så gick jag och släckte lampan och då blev det verkligen kolsvart så jag såg ingenting så jag kände lixom var sängen var och sen så började jag krypa och sen så ba DUNS! Haha jag ramlade ner från sängen :P Kände mig inte bara liite klumpig då heh..

Aja idag måste jag packa till Skara Sommarland också måste jag förbi mamma och sånt, kul? Nej inte så.


© Nu är den här bilden i sämst upplösning men om jag vill ha den upplöst i 100% så är den 17,3 MB så det går inte..

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Izabella

Fin bild. c:

2011-08-05 @ 10:41:14
URL: http://izabello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0