Bert Karlsson, jag kommer till dig på fredag!

Hej! :)

Hur mår ni? (äh dum fråga) Jag mår iaf toppen! Har nyss käkat både middag och den där kladdkakan som Emil och jag bakade, den blev jättelyckad! :D Vi hade i vit choklad och daim i den och det var supergott! Vet ni vad?

Vi hade ett litet "familjemöte" som vi kallar det vid middan och då berättade pappa och Jenni att vi ska till Skara Sommarland på fredag! :D :D Längtaar! :D Har aldrig vart där så det ska bli jättespännande, vi kommer att vara där i två nätter typ och sen så åker pappa, jag, Ludde och Emil till Gotland efter det, vi ska campa då också, jättekuL!:D







Det var tydligen Bert Karlsson som skapade Skara Somarland heh :p



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0