Lite bilder från UNG 08


Snygga Karro! :)


people!


Ohhh! Snygging!


The Voice hade lixom ont om personal som kunde prata i deras radio så dom frågade oss om vi hade lust att ställa upp och jag och Karro ba "aa visst men asså halv 2 har vi ett event också så då får ni se till att vi är färdiga, okej?" och han chefen ba "aa! Självklart!"
Haha nä jag bara skojja lite där! xD


Bild i repris, men jag träffade Sarah och frågade om jag fick ta en bild med henne och hon var jättegullig och ba "ja självklart!" när hon höll på och ringa någon, jättesnäll! :)


Asfin på Fia! :)


Inte lika asfin på mig haha X)


Hehe Karro x)

Jaa det var lite bilder från Ung  i fredags, det var jättekul! :) Fast jag var ganska trött eftersom att jag vart på Alice kalas och övernattat kvällen innan och vi lade oss halv 3 och sen så kunde vi somna oroligt halv 5 eftersom att Alice kusin gick i sömnen fast det var väldigt kul men läskigt också haha! :P 
Juste ska visa bilder från det också :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0