4:e december 2011, 2:a advent! :)


Hej hej!


Jag har nyss sett på julkalendern med dem andra, alltid lika mysigt :) Idag ska vi nog baka lussekatter för att Marcus (min farbor) kommer över hit och det gör bebisen också så han kommer få träffa henne idag, jag måste mest plugga men lite bak tror jag nog att jag kan klämma in ;) Det är typ nån som har hackat min mail så jag kommer inte in och jag har försökt att byta lösenord och sånt men det går inte så ah det är väldigt störande för jag måste maila en person... Aja men jag ska kolla upp ett recept nu så vi hörs sen! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du tar.

2011-12-04 @ 11:45:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0