5:e december 2011


Hallo!

Idag är en bra dag, både för att det är bara är 19 dagar kvar till julafton (typ?) och för att jag fick väldigt bra omdömen i fysik och att jaa det är väldigt kallt ute och det måste ju betyda att snö är på g, eller hur? Det hoppas jag iaf! :)
Jag kom hem för bara ett tag sen och jag har kollat bloggar, vart nere i köket där hantverkarna håller på så jag vill inte lämna rummet igen hehe.. Men nu ska jag packa ihop mina grejor och plugga lite till provet och sen kommer mamma och hämtar mig och mina saker :) Men vi hörs, hej då så länge! // sOphia

Juste, julkalendern har blivit jättegrym nu! Den är faktiskt grym.. :D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0