6:e december 2011, jag och min ena vante...


Yo alla boyz and gurlzz!


Höhöh.. Idag har det vart en toppendag verkligen, så himla rolig! För det första så har det ju kommit snööö :DD Fast en grej som är mindra kul är att jag bara har en vante just nu. Jag har garvat sönder hela tiden och det har Karro och Vicci också gjort hahah xD Vi hade Annorlunda skoldag och då var det först SO grejs och sen lite senare var det julbak! Vi bakade en saffranskaka (som inte jag gillade så jättemycket) också gjorde Vicci och Karro pepparkaksmuffins medan jag gjorde dammsugare fast alltså inte vanliga, Vicci hjälpte också till med dem! :)
Det var supergott!

Vi flummade väääldigt mycket och sen när vi skulle gå hem så stannade vi utanför skolan och snackade allvar ett tag, nä jag skojja vi snackade inte allvar utan vi flummade sönder då också :P Fia och Becka kom sen också och dä' va' mycke' trevligt! Nu är jag hemma och ska plugga sönder, har ju kemiprov imorrn så ja det är dags snart, hej då så länge! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Frida :)

Myspys :)

2011-12-06 @ 22:10:37
URL: http://fridahaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0