Om sanningen ska fram..

Hej! Jag tänkte bara berätta för er lite kort om hur det är med bebisen och Jenni, Ivan och August för Jenni och pappa är inte ihop längre, de gjorde slut i oktober ungefär och dem har flyttat ut. Alltså Jenni, Ivan och August. Sen är det ju så att bebisen måste amma och då bor hon med Jenni och dem hela tiden nu men dem hälsar på ganska ofta eller så kommer vi till dem så det funkar bra och sånt men vi vill ju också såklart ha bebisen på heltid men sen när hon är ungefär 6/7 månader och hon har slutat amma, då kommer vi typ köra varanann vecka eller varanann dag. Sen så är det lite andra saker runtomkring det där men det löser nog Jenni och pappa hoppas jag.

Nu är det alltså jag, Ludde, Emil och pappa som bor i det här "nya" huset själva för Jenni och dem bor i ett hus bredvid sin mamma. Men vi kan inte bo här själva för det blir för dyrt så vi har hållt på och kollat på lite hus och vi har hittat ett som vi förmodligen kommer att få! :D Vi ska bara besikta det och om det inte är några problem med besiktningen kommer vi att skriva på kontrakt och flytta den 1:a april :D Det huset är ett radhus och är jättefint! :D Nu måste vi bara sälja det här huset... det är supertråkigt för vi har ju nyligen renoverat och sånt men ja vi har iaf fått ett nytt hus. Men jaa, nu vet ni lite mer om hur det är så nu förstår ni nog varför jag ibland skriver att bebis kommer över till oss. Det är ju supertråigt allt det där men man får tänka positivt, vi har fått ett hus och vi kommer nog turas om med bebisen sen. // sOphia


Mitt rum just nu, det var en fotograf som var här och fotade huset i måndags.

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Freia ♥

Vad söt blogg!

Allt bra med dig? :)

2011-12-17 @ 11:55:46
URL: http://freia.myshowroom.se
Postat av: © sarastille

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-17 @ 19:31:22
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0