OVER KNEE




Fina va? :) De är från Gina, mamma köpte dem åt mig idag för jag ska ha dem på julafton, det blir snyggt! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: © sarastille

sv; lite kortfattat fungerar det såhär;

1 - du blir medlem & lägger upp annonsen på din blogg

2 - dina läsare klickar på annonsen och blir medlem, för varje ny medlem, alltså varje person som klickar på din annons och blir intresserad, tjänar du hundra kronor

3 - lyckas du värva alla dina läsare tjänar du alltså hundra kronor per läsare

4 - pengarna sätts in på ditt eller din målsmans konto en gång i månaden, om du tjänat över femhundra kronor (vilket är enkelt)

2011-12-17 @ 20:11:59
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0