11:e februari 2011

Hej!

Idag har jag sovmorgon så jag har nyss duschat och fixat mig lite och så... asså jag fattar inte att det kan snöa så himla mycket nu i januari lixom! Jag trodde att det skulle bli vår snart men nej tydligen inte, ååh det är asmycket snö ute, faan! Aja man får tänka positivt om det går dåra :)

Efter skolan ska jag dra till ICA för jag ska köpa två saker till imorrn för imorrn ska jag överraska alla med frukost och det är inte bara vanlig tråkig frukost utan det är värsta lyxbrödet! Men ni får se imorrn vad det var jag köpte för om pappa på nåt sätt hittar bloggen så vet ju han vad han ska få imorrn och det är ju inte meningen, aja nu ska jag typ anmäla mig till en fototävlning om det nu fortfarande går... hoppas det!

Jag vill ha våår!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0