13:e Februari 2011

Hej!

Kom hem från Jenni och dom för en stund sen, jag har städat lite och sånt.. inte så kul men senare vid tjugo i fem så kommer det bl jättekul för då är det Frejcupen för laget! :D Måste tagga, tagga, tagga! Vi ska vinna !
Men det är ju ett tag kvar tills dit så får se ad jag gör innan, kanske ska gå på en promenad med Jenni och Ivan.. hoppas det för då kan jag fota :thumbup:
Fast jag tror jag vill fota nagellack idag faktiskt... aja jag skriver mer sen men här är shortsen och skärpet som jag köpte igår, är riktigt nöjd!


Ja där är dom! Vad tycks? :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Åh maj gahaaad, feeett snygga! :D Hehe, funderar också på att köpa ett sånt skärp ;p

2011-02-13 @ 10:50:25
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Nu har vi dragit vinnaren! Se om det blev du!

2011-02-13 @ 10:58:33
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0