Charlie Seen kräver 70 miljoner! Gaah!

Jag tycker att Charlie Sheen är en väldigt bra skådespelare, men nu så har han slutat att spela rollen som han har i "Two and a half men"... jag ville bara berätta att han ska snart släppa en uthängande bok om hans år på den tv serien. Det sägs tydligen att han vill avslöja exakt vad det var som fick han att sluta MEN han kräver 70 himla miljoner för den boken!! Asså seriöst, vilket bolag tror han kommer betala det egentligen?!
Kul för han om han får det, asså fatta! 70 miljoner! Jag skulle typ resa till alla paradisländer om jag fick det!


"Tja jag vill ha 70 miljoner!"


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0