Dag 2- En person jag vill träffa just nu..

 

Hej! En person jag skulle vilja träffa just nu är Kenza! Hon verkar ha sånt himla roligt liv och hon har en grym blogg och assnygga kläder och vaknar upp som att hon ska ut på stan och visa upp sig och hon gör så himla roliga saker, jag vill också ha så kul som hon när jag blir stor, hon verkar också så himla rolig och snäll!
Kenza come to me and say hellu! Aa det är en person jag vill träffa just nu..

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

Hej sophia!

Jag håller på att öva olika uppsättningar och undrar om jag skulle kunna öva på dig någon dag? Det skulle vara jätteroligt:D // Vendela

2011-02-17 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0