Dag 5- Nånting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Jag vill verkligen ha en earcuff just nu, så himla snyggt! Jag vill ha massor av saker som tex filter, massa örhängen, halsband och lite kläder men en earcuff har jag verkligen behov av för det är ju såå snyggt!
Ja sen vet jag inget mer men så är det med mig, först så kommer jag inte på nånting som jag vill ha men sen nån dag så vill jag ha värsta önskelistan så jaa..
Aja men earcuffs gillas!

Ear cuff - Speechless chain!

Ps. Jag känner också ganska stort behov av några tårtbitar..


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0