Glöm dina problem, imorgon kommer nya...

Hej på er! Har spelat Frejcupen för ett tag sen och det var jättekul även fast vi kom trea i gruppen som inte var så bra enligt alla utom mig för jag vet inte alls vad det blir för plats för om vi kom på tredje plats så är det ju bra men nu kom vi trea i gruppen och det var tydligen en helt annan sak sa Isaa så ja... hon fick hålla på och lära mig men jag fattade ändå inte ;)
Sen åkte jag och pappa och köpte thaimat, sen kollade vi Solsidan och åt maten med dom andra, det var najs och sen hoppade jag i duschen och nu sitter jag här :)

Imorrn är det Alla hjärtans dag! Vi ska typ ha "mysmåndag" med klassen hehe.. vi ska se på film och äta chips och sånt haha fettomåndag med klassen kallar jag det istället! Hoppas att jag och mamma kan åka till Elgiganten och fråga varför mitt minneskort på kameran har låst sig, man kan inte fota, himla störande!

Aja nu ska jag sova tror jag, ja det ska jag för imorgon är det en ny dag med nya problem såå jag måste tagga, godnatt! ♥

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: SIEL

NU ÄR JAG I NORGE :D

ska tillbringa sju veckor här och är hemma i sverige igen i april. kika in och följ minaaaa veckor på ett hotell :D

2011-02-14 @ 12:05:39
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

ja det är fint, själv?

2011-02-14 @ 12:44:18
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0