I know my luck too well and i'll probably never see you again!

Hej!

Uuuuusch vad arg jag är på Patrik, Benjamin och Johnny!!!! Fuuck vad jag hatar dom!!! Dom kan ju inte bara komma in sådär till tjejernas omklädningsrum och kolla in alla, himla pervos!! Och jag fattar inte hur dom som stod där i bastun med dom, asså dom är ju också helt sjuka i huvudet! Fattar dom inte att det finns fler tjejer där inne?! Aja jag hatar dom alla och dom hatar säkert mig med men det bryr jag mig inte om, jag vill inte att nån som är sådär sjuk i huvudet ska gilla mig så det är bara bra om dom hatar mig.
Idag hade vi SO förhör och jag kände mig rätt så säker på det faktiskt för jag hade övat (inte för att jag inte brukar göra det) men jag hade ju övat i fel bok! Ååh så himla typiskt! Jag hade suttit och läst på om steroider och tobak och sånt och vad som hände när man tar det men vi hade förhör om Egypten haha så himla fail! ;)
Aja Elin sa typ svaren till mig hehe, tack Elin! Sen på idrotten så hände ju det dära plus att Elin skadade sig, tycker så himla synd om henne.. hoppas det blir bättre snart Elin!

Och nu sitter jag här och är trött men jag måste öva lite till provet imorrn... aja nu ska jag käka mellanmål, ha det bäst så länge! // sOphia


Jag just nu, vilket fejk leende!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0