Tävling!

Hej!

Nu tänkte jag att ni ska få tävla om en fet länkning här i bloggen och då går det till såhär:

1. Du måste ha en blogg.

2. Skriv i den att du är med och tävlar om en fetto länk här i bloggen :) Länka då till tävlingen .

3. Efter att du har gjort det så kan du skriva vilka personer du tror att det är och länka då samtidigt till ditt inlägg där du har skrivit att du är med och tävlar :)

Jag kommer att lotta ut 2 vinnare som får en varsin fetto länk här :thumbup:

Ni ska alltså gissa vilka personer det här är:


Kan du se vilka det är? Isf, skriv det! :D

Jag godkänner inte kommentarerna i det här inlägget innan tävlingen är färdig..


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: M A I D A

det gick sjukt bra! :) bara bra, självdå :)



1. Eminem

2. Lady Gaga

3....

4....

2011-02-02 @ 12:58:53
URL: http://maidadresevic.blogg.se/
Postat av: Karolina

Okej, heh :D

1. Eminem

2. Lady Gaga

3. Michael Jackson

4. Sarah Jessica Parker

2011-02-02 @ 19:07:58
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0