Täbban med Vicci, Karro och trumläraren! xD

Heej!

Har nyss käkat våfflor med grädde och hallnsylt, fast det var inte så gott men aja, idag i skolan så blev jag hur röd som helst i fejan så då la jag ansiktet i bänken och armarna för så ingen kunde se det haha men alla vet ju hur röd jag kan bli men seriöst det kändes som att jag skulle sprängas! Ååååh jag vet inte varför jag blir så röd för jag skäms ju inte för att jag skrev "Cho alla Sams söta elever, Läget? Bra tack! Hälsningar // Moi" (duktig jag e som kan allt utan till) jag skäms ingenting för det men sen när jag får uppmärksamhet ev hela klassen och killarna börjar applådera så blir det ju en annan sak, Eiden och bokis frågade till och med om jag grät haha :P Guud vad jag hatar mig själv i dom stunderna! Aja liite kul var det..
Efter skolan så åkte jag, Karro och Vicci till Täbban och vi slapp använda våra remsor både dit och tillbaks :)


Vi gick runt i många affärer och letade efter lite saker som tex långa korsörhängen (även fast jag inte är kristen men det är snyggt!) Men vi hittade inte långa utan detaljer på så det får bli nångång i framtiden typ.. sen så stack vi till Tibbleskolan för att jag skulle gå på min första trumlektion idag! Skolan är asstor märkte vi så det var tur att dom hänka på (tack hörni!) och hjälpte mig att hitta, man känner sig jättestor när man är där inne med alla andra stora cheyer och killar!

Sen hittade vi rummet men då var vi 10 min tidiga så vi gick in på deras toaletter och tog egobilder :thumbup: Sen ställde vi oss utanför rummet och började flumma och sen så öppnade en ung kille med svart mössa på sig dörren, jag ba yes det är ingen gammal gubbe! Sen fick jag visa vad jag kunde spela och han tyckte jag var jätteduktig så då blev jag väldigt glad och sen kom den riktiga läraren för den andra killen var bara vikarie på onsdagar men på torsdagar så har han lektioner och jag ska kanske börja på torsdagar sen men jag fick spela med vikarien hela lektionen och det var jättekul! :D

Sen gick jag tillbaks till Täbban och mötte dom också gick vi runt lite och hon som gjorde smoothie åt oss segade asmycket! När jag kom hem så hade jag fått med mig en putsduk och rengöringsspray till kameran och ett läppglans från H&M, 20 kr! Det var rea på kamera grejerna, bra va?


Karro gör fjortistecknet och det är inget som jag tycker är dumt att säga fjortistecknet till som jag har skrivit om..


Vicci, den här bilden blev så himla fin på dig! Kopiera den och använd den som profilbild på fb vetja :)


Jag kan inte ta bra bilder på mig när jag är med kompisar!






Haha jag tänkte ta en bild där jag såg sur ut men då kom Karro in i bakgrunden haha xD


Jättefin Vicci!


Karro, du måste vara med på bild utan händerna för!


Ni får en bild på mig här hemma istället, nu måste jag duscha och plugga!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

Nu kommenterar jaaaaagggg!!!! :D

2011-02-17 @ 08:36:20
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Ja, Kärlek & Vänskap. Men det kan du tolka hur du vill! :)

2011-02-17 @ 11:52:57
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0