Dagar i bilder...


Ååh bring me back! Vi gjorde dom hära *stolt* !


Haha konstig bild på mig men Becka fick in asbra fokus!


Becka med en orb i fejan, och hennes nya kamera som hon ska få snart, den är asball Becka!


Den där bilden på Becka blev jättefin!


På vårt gamla dagis :)


Oj.. visste inte att den var suddig. Aja failad bild av mig :)


Jag en dag senare..


Den tog jag samma kväll..


Den här och resten av bilderna nu är tagna idag!


Bilden är inte redigerad, jag ställde in lite i kameran :)


Samma sak på den här bilden..


Hah, seriös eller vad?

Imorrn så får ni fler bilder från idag för jag var ju ute och fotade, gonatt!

Tog bort t¨vå bilder på Fia för hon ville det.. Förlåt för att det tog så lång tid Sofia...

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sofia

Sophia, ta genast bort bilderna på mig.

2011-02-08 @ 20:58:01
Postat av: idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

skitfin på becka! :D

2011-02-09 @ 07:30:33
Postat av: pauline

haft en bra dag?(:

2011-02-09 @ 23:03:41
URL: http://paulinesdagbok.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

härliga bilder :D

2011-02-10 @ 07:41:03
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0