30:e Januari 2011

Hola!

Ligger i sängen och surfar runt på lite bloggar nu, idag ska jag till Kista istället, vi skulle egentligen dit igår men jag hade match mot 95/96: or och mamma hade ont i halsen så vi bestämde att vi tar det idag istället, det är jag, mamma och min gudmor som ska dit :)

Mamma kommer och hämtar mig vid typ 12, det ska bli jättekul och vet ni? Idag är det visning på vårt hus hos pappa så därför kommer vi att sova hos Jenny ikväll också för det är visning imorrn också på kvällen men det känns jättespännande att folk kommer och kollar på vårt hus och dom flesta kanske är intresserade!

Igår höll jag sämst uppdatering men jag spelade match mot 96/95:orna som sam sagt och det var kul, det var ganska svårt också för dom var typ bäst i Stockholm (IFK Täby) och dom kom tvåa i Bravo cup såå... dom var välidgt bra men det låg lika den sista minuten men sen dom 5 sista sekunderna gjorde dom 2-1!! Så himla typiskt!
Aja sen kollade jag på "A cinderella's story" och den var jättebra faktiskt, det handlade om askungen fast den var otecknad också var den lite annorlunda hehe.. men den var bra! Särskilt när man sitter och käkar Ben&Jery's som jag gjorde :thumbup:


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: ems

tack så mycket:D

har du haft en bra helg?

2011-01-30 @ 09:35:45
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0