Vart med Alice, bakat, förlorat och vart på ICA!

Heej!

Spelade nyss en match (hah det lät konstigt) mot BP och dom var bra.. förra året vann dom Gothia i 98 serien och dom har nyss haft träningsläger i två veckor och då har dom haft två träningspass varje dag, man kan helt enkelt dra en slutsats (höhö) att vi mötte nyss ett satsarlag som satsar mer än vad satsarlag gör!

Vi förlorade iaf med 1-6, det var inte någon i laget som gjorde det där målet utan BP gjorde självmål och det gjorde vi med, vår målis fick ett knä i ögat så hon kunde inte köra längre så då fick Kimsy som också är grym i målet stå! Superbra där Kimsy :) Hoppas Nikita (målisen) blir bättre.

Aja jag var nyss på ICA och köpte lite frukost men jag fick stå och mata in 63 enkronor i ICA:s såna där grymt jobbiga myntautomater, lite pinsamt sådär men vad skulle jag göra lixom? Alice var nere och kollade på matchen och snart kommer hon tillbaks för hon ska sova över här, jättekul! :D



Jag käkar en suuupergod macka som typ bara Alice mamma kan baka, har älskat dom sen förskolan!


Våra kakor :D Vi ska äta några nu för vi har inte smakat dom när dom har stått i kylen i några timmar som dom skulle göra.. :)


Snygging va?! xP


Alice bakar!



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0