Sista gången..

Hej hej!

Vet att min bloggning verkligen suger men jaja.. igår var jag och spände tandställningen så det gör ganska ont nu men jag trodde det skulle göra MYCKET ondare nu för det gjorde det förra gången men det är bra! När jag skulle gå till tandläkarn' så gick det förbi typ 6 fjortiskillar och en av dom ba "HEEEEEEEEEJ!" till mig och jag kan inte låta bli att garva när sånt händer så jag började skratta när alla kollade, man ska ju spela cool ( xD ) och låtsas inte bry sig haha men det kan inte jag göra tyvärr! :P

Sen efter jag vat hos tandläkarrn så slutade dom i skolan om 10 minuter så det var ingen idé att jag åkte tillbaks utan jag stannade där och sen kom mamma och Emil så då köpte vi sommarskor till mig och en jumpsuit :D
Ska visa dom sen men min dator är typ full så jag måste köpa en till hårdisk för det får inte plats några fler bilder...

Idag så var det sista idrotten i 7:an och sista franskan och engelskan och sista gången vi hade Sam (asrolig lärare!) men jag kramade honom farväl hehe ;)

Oj suddig bild men ah jag fick iaf den där igår, mango mania!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: EMMA - foto

Åhhh dom där är jääättegoda! :DD

2011-06-09 @ 16:40:06
URL: http://emelisasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0